2011. december 18., vasárnap

JÁTÉK NÁLAM

Ma elindítom első játékomat!



Nagyon sok helyen jelentkeztem én is a játékaitokra, elérkezettnek láttam az időt arra, hogy én is indítsak egyet.
Nem tudom hányan fogtok jelentkezni, remélem minél többen!

Játékszabályok:

1. Hagyj itt egy megjegyzést, hogy tudjam szeretnél játszani.
2. Légy követőm.
3. Nem feltétel, hogy hirdesd a játékot a blogodon, de örülnék, ha megtennéd.

Határidő:                       
 2012. január 18.

Hogy mit lehet nyerni?

Mutatom:

1. csomag:

2. csomag:

3. csomag:

4. csomag:

Tehát 4 nyertes lesz!

Gyertek játszani, mert játszani jó!!!!!!!



59 megjegyzés:

  1. Már régóta követlek:))) Jöttem játszani. A blogomba is kiteszlek. Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretnék jelentkezni! :)

    VálaszTörlés
  3. Én csak most találtam Rád, de nagyon tetszenek a dolgaid, úgyhogy szívesen követlek. Ha lehet én is szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  4. Köszi a játékot! Jelentkezem én is:)

    VálaszTörlés
  5. Köszi a lehetőséget! Én is jövök!:-)

    VálaszTörlés
  6. Kis csudik!
    Szeretnék jelentkezni, én a 30. követőd :)

    VálaszTörlés
  7. Én is jelentkezem, köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  8. Micsoda kincsek!!
    Én is szeretnék jelentkezni a játékra!
    És természetesen a blogomon is hirdetem.

    VálaszTörlés
  9. Szia! Én is jelentkezem, új követőd vagyok :)

    VálaszTörlés
  10. Köszi a játékot, jövök én is!!! :-)

    VálaszTörlés
  11. Hú, de jó, hogy idetaláltam, szuper nyeremények, jövök én is!
    Nálam is játék megy egyébként!:)

    VálaszTörlés
  12. Jaj, de bambula vagyok, most látom, hogy már jelentkeztél is! Annyian vagytok, hogy kezdem elveszíteni a fonalat!:)

    VálaszTörlés
  13. Szia! Én is jövök játszani! Mert játszani jó :)

    VálaszTörlés
  14. Kedves Mónika! Nagyon örülök, hogy játszhatom veled és természetesen meghírdetlek a blogomban is!

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Csodás ajándékok!
    Jöttem játszani!
    Üdv: Anna

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Szuper nyeremények.
    Szeretnék játszani.
    Üdv:
    Brigitta
    a301@freemail.hu

    VálaszTörlés
  17. Szia! Szeretnék én is jelentkezni a játékra :)

    VálaszTörlés
  18. Szia! IsaBella néven követlek. Szeretnék én is jelentkezni a játékra!
    Nálam is játék van, ha van hozzá kedved, nézz be! (:
    Kellemes Ünnepeket!
    Isa

    VálaszTörlés
  19. Na talán nálad szerencsésebb leszek !!!
    Játszok én is !!!!

    VálaszTörlés
  20. Én is itt vagyok. Szeretnék jelentkezni a játékra.

    VálaszTörlés
  21. Szia! En most fedeztelek fel. Jatszom en is.

    VálaszTörlés
  22. Énisénis! Jövök játszani! :)

    VálaszTörlés
  23. Köszi a játékot, jövök én is!

    VálaszTörlés
  24. Nagyon szeretnék játszani! :)
    Boldog Karácsonyt! :)

    VálaszTörlés
  25. Én is szeretnék játszani! Boldog karácsonyt!

    VálaszTörlés
  26. Szeretnék én is játszani! Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  27. szeretnék jelentkezni a játékra! Blogomra is kitettelek :-)

    VálaszTörlés
  28. Szia! Én is szeretnék játszani! :) Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Nagyon jó a blogod, gratulálok! És szerencsét szeretnék próbálni nálad is! További jó munkát és Boldog Békés Új Évet kívánok!
    Üdvözlettel: Brigi

    VálaszTörlés
  30. Én is jelentkezem a játékra.
    Minden feltételt teljesítettem.
    A blogomba is kitettelek:
    http://gablenmuhelye.blogspot.com/
    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  31. Örülök, hogy rátaláltam a blogodra:))) Szeretnék játszani:)

    VálaszTörlés
  32. Hú, szeretnék játszani, nagyon köszi! :)

    VálaszTörlés
  33. Nagyon szeretnék Én is részese lenni ennek a játéknak! Üdv! Horváth Andrea

    VálaszTörlés
  34. Szívesen játszom Veled! Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  35. Szeretnék játszani én is.köszönöm.
    BUÉK

    VálaszTörlés
  36. BUÉK! Nyerjünk az új évben is- :))) Játszanék!

    VálaszTörlés
  37. Köszi a lehetőséget!
    Szeretnék résztvenni a játékodban!
    Boldog új esztendőt!
    Kaszilva

    VálaszTörlés
  38. Szeretnék játszani!

    BUÉK!

    Üdv, Gabi
    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  39. Nagyon szuper csomagok, bármelyiket elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  40. nagyon tetszenek a csomagok,szívesen játszok :)

    VálaszTörlés
  41. Szeretnék játszani.Mert játszani tényleg jó!

    VálaszTörlés
  42. Az első atomelmélet Démokritosz görög filozófus nevéhez fűződik. Démokritosz úgy
    gondolta, hogy a világ két dologból tevődik össze: üres térből és kis részecskékből, amelyeket
    atomnak nevezett el.
    A szó a görög atomosz szóból származik, és oszthatatlant jelent. Az atomokat nagyon kicsiny,
    tovább nem osztató és el nem pusztítható részecskéknek képzelte.

    VálaszTörlés
  43. Új követőd vagyok :) És rögtön játékba csöppentem...szuper ajándékokat sorsolsz...kihagyhatatlan!!

    VálaszTörlés
  44. Csodás csomagok! Követőd lettem, és hirdetem is a játékodat itt: http://vegazus.blogspot.com/p/aktualis-jatekok.html

    VálaszTörlés
  45. Én is jövök, feltételek teljesítve! Szerencsére fel!

    VálaszTörlés
  46. Köszönöm a lehetőséget.Követlek,mert ÉRDEMES!

    VálaszTörlés
  47. Nagyon tetszenek ezek a csomagok, jó lenne az egyiket megnyerni :) Követőd lettem és itt egy üzenet.

    VálaszTörlés
  48. Követlek én is,és szeretnék játszani is:).
    Üdv:
    Andi

    VálaszTörlés
  49. Köszönöm a lehetőséget, én is szeretnék játszani

    VálaszTörlés
  50. hűha!
    én is jövök játszani!
    minden jót!
    Éva

    VálaszTörlés
  51. Én is szeretnék játszani.
    Dorina
    http://kreativdorina.blogspot.com/
    Ki teszlek a blogomba!!

    VálaszTörlés
  52. Szia! Én is szeretnék játszani :)
    Klassz nyeremények!
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  53. Szia! Már eddig is többször láttalak, igaz követővé most váltam. Szeretnék játszani, igaz csak könyvtáras blogom van, de nem sokára ilyen is lesz. Köszi a lehetőséget! Klasszak a nyeremények, különösen a 3. és 4.

    VálaszTörlés
  54. Inspiráló csomagocskák, Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés