2012. április 1., vasárnap

183. JÁTÉK!


Amint láthatjátok, teljesen elbűvöltek ezek a kis üvegcsék. Úgy gondoltam,
ezen a szép áprilisi napon játékot hirdetek.

NYEREMÉNY:

1. Üvegcsébe zárt tejkvarc, kagyló virággal
2. Üvegcsébe zárt krizokolla, angyalkával

Mindkettőnek kb: 75 cm-es a lánca. :)

FELTÉTELEK:

1. Írd meg a blogon egy bejegyzésben, hogy a kettő közül melyiket szeretnéd megnyerni.

(Nem feltétel, de megköszönném, ha követőm lennél, és hirdetnéd a játékomat.)

2. Határidő:  2012. 04. 30. hétfő

Gyertek játszani, mert játszani jó :)!!!!!!

62 megjegyzés:

  1. Köszönöm az invitálást! Akkor játszok,mert nagyon tetszenek a nyakláncok! Jajj de melyiket is válasszam...mindkettő kedvemre való...na jó legyen az 1.

    VálaszTörlés
  2. Köszi a lehetőséget, én a kékre hajtanék:))

    VálaszTörlés
  3. Hű, gyönyörűségesek! :)
    A kék a szívembe lopta magát. ;)

    VálaszTörlés
  4. Ezek közül nem is lehet választani. na jó, talán a fehér kedvemre valóbb.

    VálaszTörlés
  5. Mindkettő helyes.....a kékre esett a választásom!
    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  6. Szépségesek! A fehéret választanám:)

    VálaszTörlés
  7. Nehéz a választás, de talán a fehér közelebb áll hozzám!:)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a lehetőséget tényleg nagyon szuperek ezek az üvegcsék. Én a kékre szavazok!

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörűek! A kéket szeretném :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon édesek! Az én választásom a fehér lenne :))

    VálaszTörlés
  11. Itt vagyok én is! :))
    Fehér :)
    Köszi a lehetőséget :)))

    VálaszTörlés
  12. Mindkettő nagyon szép,csodálatosak, de ha választanom kellene akkor a kék lenne a nyerő:)

    VálaszTörlés
  13. Én is jöttem jááátszani! (:
    Mindkettő nagyon csodálatos, alig tudtam választani, de végól mégis csak a fehér mellett döntöttem. (:
    Megyek kitenni blogomra is. (:
    Nálam is játék van, szeretettel várlak.

    VálaszTörlés
  14. Én is jövök, a kék az, ami közelebb áll a szívemhez:)!

    VálaszTörlés
  15. Jövök Hozzád játszani, a kék üvegcse nyert meg magának, remélem én is megnyerem. :-)

    VálaszTörlés
  16. A kéket választanám, ha nyernék.

    VálaszTörlés
  17. Nagyon csinos darabok. A fehéret szeretném megnyerni.

    VálaszTörlés
  18. Szeretnék jelentkezni!
    Elbűvölőek!! :D
    A 2. türkizes szééép!!!!

    VálaszTörlés
  19. HEJ! Mindegy :)

    VálaszTörlés
  20. Én is imádom az üvegcséket :)
    A kéket szeretném.

    VálaszTörlés
  21. Nagyon szép mindkettő, de a 2. jobban megfogott :).
    xoxo

    VálaszTörlés
  22. A második a szívemnek/szememnek szépségesebb :)

    VálaszTörlés
  23. Ezek gyönyörűek! Nekem a 2. lett a szívem csücske;)

    VálaszTörlés
  24. Kicsi kincsek. A krizokolla passzol a szememhez, a tejkvarc meg a bőrömhöz.
    Bármelyiket választanám, mert mind a kettő teccik.

    VálaszTörlés
  25. Milyen szépek, nem is láttam még ilyen láncokat! Nekem az egyes számú tetszik jobban.

    VálaszTörlés
  26. Én is szeretnék, sajna saját blog nincs így csak kommentben tudok jelezni. Fehéret szeretném:)

    VálaszTörlés
  27. Szia!

    A tejkvarcos üvegcsét szeretném :)

    VálaszTörlés
  28. szia

    a kettes számú szembemászóbb!

    minden jót

    Éva

    VálaszTörlés
  29. Én is jövök játszani, gyönyörűek a felajánlott ajándékok, és ha már adtad a lehetőséget, akkor a 2-at választanám.
    Köszi szépen!

    F. Edit

    VálaszTörlés
  30. Ha esetleg nekem kedvezne a szerencse, a kéket választanám. :)

    VálaszTörlés
  31. A fehéret szeretném! (De a kék is nagyon tetszik:)

    Üdv, Gabi

    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  32. A kéket szeretném!
    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  33. Csodásak!Nagyon boldog lennék, ha megnyerném a másodikat!Köszönöm, hogy játszhattam!

    VálaszTörlés
  34. Nekem az a fehér úgy teccik :)
    Szabina Barics :))

    VálaszTörlés
  35. Nekem is a 2. tetszik nagyon:) 2. Üvegcsébe zárt krizokolla, angyalkával

    VálaszTörlés
  36. Szia! Én még csak most találtam rá a blogodra, de nagyon szépek az ékszereid és ha szabad, Én is jelentkeznék játszani :) A kék közelebb áll a szívemhez, viszont van egy szép fehér fülbevalóm, amihez nincs nyakláncom, ezért a fehéret szeretném nagyon naaaagyon :)

    Üdv: Szabina Nyíri :)

    VálaszTörlés
  37. Én a másodikat szeretném, a krizokolla kövecskéket az angyalkával. Gyönyörű szép színe van a köveknek :)

    VálaszTörlés
  38. Szeretnék jelentkezni a játékra, és a krizokollás szépséget néztem ki magamnak :)

    (Remélem, ezt a kommentemet már elfogadja ez a dög rendszer...)

    VálaszTörlés
  39. Nekem a kék tetszik jobban! :)
    Lori

    VálaszTörlés
  40. A másodikat imádnám :)
    Pozsonyi Niki

    VálaszTörlés
  41. Szia!
    A kéket elfogadnám! :)
    Pozsonyi Orsolya

    VálaszTörlés
  42. Jelentkezek a játékra!
    A fehéret választanám!
    Magos Judit

    VálaszTörlés
  43. Én is jövök játszani :-)
    Kéket szeretném :-)

    VálaszTörlés
  44. De szépségesek! Ha mellém állna a szerencse a fehér, tejkvarcos nyakláncot szeretném.
    Nagyon köszönöm a lehetőséget! :)
    A blogomon természetesen hirdetlek:
    http://ekszerkeszitesiutmutatok.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  45. Szia! Jöttem én is játszani. A kéket választanám, kék mániás vagyok :-)
    Kitettelek a blogomra. Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  46. Én is játszanék! :) A kéket választom!

    VálaszTörlés
  47. Nagyon kis helyes szépségek!
    Én a másodikat, a kéket szeretném választani :)

    Köszönöm a lehetőséget a játékodban!

    VálaszTörlés
  48. Köszönöm a lehetőséget,a másodikat szeretném.

    VálaszTörlés
  49. Én is.... szeretnék játszani.

    VálaszTörlés
  50. Szia!
    Szeretnék játszani a kék nyakláncért!
    De a fehér is csodás és egyedi!
    Köszi a lehetőséget!
    Szilvi

    VálaszTörlés
  51. Szia! Én a fehér nyakláncot szeretném megnyerni-:))...Köszönöm a lehetőséget

    VálaszTörlés
  52. Szuperek lettek! A kéket megnyerném, mert még addig nem jutottam, hogy magamnak is elkészítsek egyet :)

    VálaszTörlés
  53. Szeretnék játszani, és a fehéret szeretném. Nabilek Andrea

    VálaszTörlés
  54. Mónika nagyon örülök, hogy elbűvöltek téged ezek a kis üvegcsék, mert engem is az ebből alkotott nyakláncaid! :-)))
    Nálam nem kérdéses, hogy a csillagok kedvező együttállása esetén :-) a türkizt választanám!
    És persze, hogy kiraklak a blogomban!
    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  55. 2.

    Soós Csilla
    viragcsillag.sos@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Jottem ,jatszani.:)

    A feheret szeretnem.:)

    Udv
    Bernadett

    http://petite-armoire.blogspot.com/2012/04/games.html

    VálaszTörlés
  57. Szia! Játszom még? Ha igen, a fehéret szeretném. Bár nehéz a választás, nagyon helyes mindkettő! :)

    VálaszTörlés
  58. Szia!

    Én is szeretnék jelentkezni a játékra :)
    A kéket választanám :)
    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  59. Szia! :)
    Én a kéket szeretném, nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
  60. Lezárult a játékom, már megtörtént a sorsolás! Köszönöm, hogy ennyien jelentkeztetek!

    VálaszTörlés