2012. április 14., szombat

184. IsaBella játékára

 IsaBella játékot hirdetett, gondoltam szerencsét próbálok! Áprilisban van a születésnapja, ennek örömére hirdette meg játékát. Az egyik lehetőség, hogy a blogjáról elkészítsünk valamit. A másik lehetőség, amit én is választottam az, hogy készítsünk valamit, miközben rá gondolunk. Nemrég kaptam tőle egy gyönyörű piros-fekete nyakláncot és fülbevalót! Eddig a piros szín nem annyira tartozott a kedvenceim közé, de manapság piros ékszerekben is gondolkozom. :) A fülbevalóhoz készítettem egy karkötőt is, na azért az durva lett, de  nekem tetszik!

 Nagyon boldog születésnapot kívánok neked IsaBella! 





5 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! Annyira gyönyörű lett! (: Nekem nagyon tetszik! (:
    Amúgy a pirossal én is hasonlóképp vagyok. (: Majd' egy évtizedig nem lehetett rám adni semmit, ami piros volt, most viszont van egy csomó piros cuccom, és imádom őket! :D

    VálaszTörlés
  2. Móni!
    Virágosat álmodtál?
    A kari nekem nagyon bejövős! :) Tetszik! :)))
    Látom készülsz a "szürke" hétköznapokra! :))

    VálaszTörlés