2012. július 6., péntek

Díjat kaptam

Gablentől kaptam ma ezt a díjat, amit nagyon köszönök neki :)

Mint minden díjnak ennek is vannak szabályai:
1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
2. a jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell.
3. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.
4. 11 embert meg kell jelölni és linkelni.
5. Nincs visszaadás/visszajelölés.

Hát 11 dolgot magamról, vagy egy kicsit többet ITT megtalálhatsz rólam :)

+ információ rólam:
Nagyon koncentrálok arra, hogy ha felhős is az ég, a felhők fölött mindig süt a nap. 

(Ezt már egyszer írtam és hittem, most a gyakorlatban egy kicsit nehezen megy. )

Gablen kérdéseire a válaszom:
1. Kedvenc könyved? 
Ami csak jön :)
2. Édes vagy sós? 
Sós.
3. Kedvenc sportod?
Kosárlabda.
4. Mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre?
Erre nem tudok választ adni.
5. Kedvenc virágod?
Rózsa.
6. Számítógép vagy laptop?
Mindegy.
7. Kedvenc évszakod, miért?
Tél, imádom a havat, a tél mindig a megnyugvást jelenti, bár azt nem szeretem benne, hogy korán sötétedik.
8. Mit szeretsz jobban sütni vagy főzni?
Főzni.
9. Tó vagy tenger?
Tenger.
10. Kedvenc állatod?
Ékszerteknős.
11. Szoknya vagy nadrág?
Nadrág.

a 3. 4. 5. pontban foglaltakat nem szeretném megvalósítani, csak így (Nehogy olyannak küldjem, aki nem szereti a díjakat, vagy már kapott.):

Küldöm mindenkinek, akit követek, minden követőmnek, látogatómnak!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése