2012. augusztus 12., vasárnap

223. Angyalszárnyas JÁTÉK

Kezdetekben azért indítottam el a blogomat, hogy a többi blogot könnyen tudjam követni, majd kicsinyenként feltettem a saját munkáimat is. Augusztus 8-án volt a blogom 1 éves, ennek örömére indítok egy játékot. Amivel meg szeretném nektek köszönni a biztató szavaitokat és  melyre szeretettel várlak benneteket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Feltétel:
Hagyj itt egy üzenetet :)

(Nem feltétel, de megköszönném, ha hirdetnéd a játékomat!)

Határidő: 2012 augusztus 26.

A nyeremény pedig:





HA NEM SIKERÜL ITT A KÉP ALATT MEGJEGYZÉST HAGYNOD, SAJNOS ELŐFORDULT MÁR, AKKOR ÍRJ EGY E-MAILT A BLOGON TALÁLHATÓ E-MAIL CÍMRE!

30 megjegyzés:

  1. Szia, gratulálok a szülinaphoz :-) Jönnék játszani veled. Kiteszem a játékodat nálam!

    VálaszTörlés
  2. Boldog blogszülinapot kívánok! :) Nagyon szeretem a munkáidat! :)

    VálaszTörlés
  3. Jövök én is :)))
    Minden jót kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Én is itt vagyok! Gyönyörű munkák! Puszi

    VálaszTörlés
  5. Olyan gyorsan eltelik az egy év,az enyém is hamarosan annyi lesz.De most téged ünneplünk és jövök játszani! :)

    VálaszTörlés
  6. Ünnepelni mindig jó! Játszani is!!

    VálaszTörlés
  7. Mindenképpen benevezek a játékodra, hiszen nyertem már nálad, és nagyon szeretem azt a nyakláncot is!Remélem most is szerencsés leszek!Gratulálok az évfordulóhoz és a blogodhoz is, jó gyönyörködni a munkáidban!!

    VálaszTörlés
  8. Szia Móni!
    Akkor én is szeretnék jelentkezni a játékra!
    Oti

    VálaszTörlés
  9. Monika, gratulálok, az évfordulóhoz! Ez a dátum számomra nagyon kedves, mert augusztus 8-án van a kisfiam születésnapja. A blogomon hirdetlek, nagyon szép ajándékot kínáltál fel, örülnék neki! :)

    VálaszTörlés
  10. Enhorabuena por este primer año.
    Raquel
    http://raqueljimenezbisuteria.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  11. Nagyon boldog blogszületésnapot kívánok Neked!
    Remélem, még sokáig gyönyörködhetünk az alkotásaidban!

    Örömmel játszom a csodás szettért! Nagyon eltaláltad az ízlésemet. ;)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon Boldog Blogszülinapot!!!!
    ..csodaszép a nyeremény! :-))

    VálaszTörlés
  13. Úristen, de gyönyörűűűű!!!

    Boldog Szülinapot!:)

    Üdv, Gabi
    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia.

    Jelentkezem a játékra :)

    Üdv.: Orsi

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok a blogodhoz, örömmel csatlakozom a játékhoz!

    VálaszTörlés
  16. Boldog Blogszülinapot! :)
    Szeretnék játszani! :)

    VálaszTörlés
  17. szia!!Boldog Blog Szülinapot!!!
    kiraktam oldalsávba a játékod és bejegyzést is írtam: http://judymuhely.blogspot.hu/2012/08/bmonikanal-jatek.html

    VálaszTörlés
  18. Boldog blogszületésnapot kívánok, és további sikeres alkotónapokat.
    A blogom oldalsávjában hirdetem a játékot!

    Természetesen hozzám is jöhettek játszani, tart még a játék nálam is.

    http://erikamunkai.blogspot.hu/2012/08/jatek-jatek-jatek-jatek.html

    VálaszTörlés
  19. Boldog Blogszülinapot kívánok! Nagyon szép az ajándék, kedvenc színemben pompázik!!!

    VálaszTörlés
  20. Boldog blogszülinapot kívánok!
    Egyértelműen jövök játszani én is. A kedvenc színemben készítetted el ezt az ékszert.

    VálaszTörlés
  21. Boldog szülinapot és köszi a lehetőséget.
    Hátha nekem kedvez a szerencse. :))

    VálaszTörlés
  22. Sziaa!
    Jöttem én is játszani. :)

    VálaszTörlés
  23. Gratulálok az 1 blogszülinaphoz, még sok évet tovább is:) Nagyon tetszi ez a szett szívesen játszanék érte, hírdetem a blogomon is:)

    VálaszTörlés
  24. hűűűűűűű, micsoda mutatós szembemászó szett!
    ezért érdemes ringbe szállni!
    minden jót
    Éva

    VálaszTörlés
  25. Boldog blogszülinapot!!! Gyönyörű szett!!!!! :)

    VálaszTörlés
  26. szia :)
    szeretnék én is a jelentkezők népes táborába csatlakozni :)
    boldog blogszülinapot, és az oldalam oldalsávjába kitettem a játékot.
    Nagyon szépek a munkáid ^^

    VálaszTörlés
  27. Szia!

    Boldog Blogszülinapot és még sok ilyen jeles alkalmat kívánok! :)
    Én is szeretnék játszani :)

    Üdv,
    Évi

    VálaszTörlés
  28. Boldog blogszuletesnapot.:)
    Szeretnek jatszani.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    Minden jot.:)
    Bernadett

    VálaszTörlés
  29. Szia Mónika!

    Hogy Te milyen ügyes vagy! Ráadásul ez az egyik kedvenc színünk. :)
    Ha véletlenül nekünk kedvez a szerencse, akkor vetélkedhetek érte Eddámmal. :)))
    További sok sikert! Marianna

    VálaszTörlés